TREBALLAM LES FORCES. REPTE: COM PODEM MOURE ELS OBJECTES SENSE TOCAR-LOS?
INCLINACIÓ. Quina rampa és la més ràpida? quin cotxe va millor?
DIRECCIONALITAT . Intentam fer gol amb una rampa.
FORÇA DEL IMAN. Com podem moure un clip sense tocar-lo?
FORÇA DEL VENT. Com treure una llauna de dins una tassa sense tocar-la?
DIRECCIONALITAT . Intentam fer gol amb una rampa.
FORÇA DEL IMAN. Com podem moure un clip sense tocar-lo?
FORÇA DEL VENT. Com treure una llauna de dins una tassa sense tocar-la?
LES BALANCES. Intentam equilibrar unes balances que tenen el punt mitjà en posicions diferents.
ELS INFANTS ES MOUEN LLIUREMENT PER ELS ESPAIS I MATERIALS AMB L'OBJECTIU DE RESPONDRE LA PREGUNTA REPTE! ELS MATERIALS PROPOSATS ENS DUEN A RESPONDRE LA PREGUNTA. EXPLORANT EL MATERIAL. INTRODUIM SEQÜÈNCIES D'ACCIONS PERQUÈ SABIN COM UTILITZAR ELS MATERIALS. TREBALLAM PER PARELLES. DURANT LES DIFERNETS SESSIONS TENEN LA OPORTUNITAT DE CONÈIXER EL MATERIAL I EMPRAR-LO PER A LES SEVES PRÒPIES HIPÒTESIS. QUÈ PASSA SI? Quina pilota podrà moure el ventilador? per què? de quin materials ha de ser?
L'OBJECTIU SEMPRE ÉS EL MATEIX FER PENSAR, CREAR, I COMUNICAR RESULTATS.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada